#mijnhuisismijnverhaal
Mevr. SBJ leune is tevreden over:

Glashandel van Ooyen B.V.

wachttijd van ongeveer 4 maanden voordat mijn ruit vervangen werd. communicatie waardeloos, plotseling krijg ik een telefoontje waarom ik niet thuis was want de ruitvervanging stond voor de deur. zonder afspraak. Er is vooraf niet gecommuniceerd wat het zou kosten of welk lever termijn. Er werd gezegd de ruit wordt besteld en hij is zo binnen. Dat wekte voor mij de indruk 2 weken levertijd. helaas niet. factuur zou direct bij verzekeraar gedeclareerd worden. Daar is ook voor getekend. Echter kreeg ik de factuur thuis gestuurd met een logo op de envelop of ik mee wilde doen aan een klanttevredenheidsonderzoek. Ik had hem al bijna rechtstreeks de kliko ingegooid omdat het al een en al frustratie was dit proces. Er worden alleen maar iedere woorden van excuus aangeboden maar geen enkel gebaar van van ooyen dat het ook echt zo is. factuur stond ook nog de verkeerde naam terwijl op de andere papieren juiste naam stond.

Dit bedrijf krijgt een 1

Gemiddeld krijgt van zijn klanten een 4.5

Beoordelingen Offerte aanvragen Info over dit bedrijf